قوانین و مقررات

ضمن قدردانی از شما کاربران و طراحان گرامی جهت انتخاب سایت مدال گرافیک برای خرید محصولات گرافیکی.قوانین و مقررات وبسایت فروشگاه فایل مدال گرافیک به شرح زیر می باشد :

قانون برای فروشگاه لازم است زیرا طبق قانون ایران مطالعه قوانین هر شرکت و یا وب سایت ضروری و لازم می باشد. و طبق همین قوانین با کاربران نیز رفتار می شود و همچنین در نظر داشته باشید این قوانین امکان تغییر دارند و در صورتی که تغییری در قوانین سایت ایجاد شود سایت مدال گرافیک موظف است این تغییرات را به اطلاع کاربران برساند.(اطلاع رسانی فقط در سایت انجام می شود و کاربران باید با مراجعه به سایت از این تغییرات مطلع شوند).

قوانین مربوط به کاربران:

1. فروش یا هدیه ، طرح های لایه باز این وب سایت به هیچ عنوان مجاز نمی باشد. (کاربران فقط مجاز به چاپ طرح هستند)

2. خریداران متعهد هستند در استفاده از محصولات این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند.

3. فروش و پخش محصولات این سایت در سایت و مارکت های دیگر ممنوع می باشد و در صورتی که این موضوع ثابت شود حساب کاربری متخلفان مسدود می شود.

قوانین مربوط به سایت مدال گرافیک:

1.در صورتی که مشکلی در فایل مورد نظر شما وجود داشت ( هر مغایرتی که بین محصولات و توضیحات محصولات وجود داشت) مدال گرافیک موظف است که این مشکل را حل کند و در صورت حل نشدن مشکل باید مبلغ مورد نظر به حساب کاربر واریز شود.

2. طبق قانونی که برای بازگشت وجه قرار داده شده است، بازگشت وجه فقط برای فایل های تکی جز وظایف سایت مدال گرافیک است و برای محصولاتی که به صورت اشتراک خریداری شده اند این وبسایت تعهدی برای بازگشت مبلغ ندارد. ( بازگشت وجه برای محصولاتی که به صورت اشتراک خریداری شده اند فقط در صورتی انجام می شود که فایل معیوب و یا ناقص باشد)

3. سایت مدال گرافیک موظف است تمام اطلاعات شخصی مربوط به خریداران را محفوظ بدارد و مسولیت این مورد را بر عهده بگیرد.

keyboard_arrow_up